Jak software contact center pomaga zwiększyć lojalność klientów?

Prowadzisz centralę telefoniczną, a mimo to sprzedaż nie utrzymuje się na zadowalającym poziomie? Warto zainwestować w nowoczesne programy do zarządzania procesem komunikacji, jak np. software contact center, które znacznie pomogą zwiększyć lojalność klientów. Dowiedz się, w jaki sposób

Spersonalizowany kontakt

Nie jest tajemnicą, że w rozmowie bardzo ważny jest dobry kontakt z klientem. Dzięki temu można wiele osiągnąć. Przede wszystkim, osoba, z którą rozmawiamy ma do nas pełne zaufanie, jeśli widzi, że rozumiemy jego potrzeby. Ja to osiągnąć. Bardzo w tym pomaga dostęp do centralnej bazy danych, z którą skonfigurowany jest software contact center. Dzięki temu można bardzo wiele rzeczy osiągnąć. Możliwość sprawdzenie historii wcześniejszych transakcji, a także zapoznanie się z informacjami pozostawionymi przez pozostałych konsultantów sprawia, że konsultantom jest znacznie łatwiej dopasować propozycje dostosowana do indywidualnych potrzeb rozmówcy. To wpływa na zaufanie do marki, bo klient czuje się dobrze obsłużony, a dodatkowo jest w stanie szybciej podjąć decyzje zakupową.

Krótsze oczekiwanie na linii

Bardzo ważny jest czas oczekiwania na linii. Konsumenci mają bardzo duże wymagania. Nie chcą być odsyłani od konsultant do konsultanta. To jest dla nich bardzo frustrujące i może powodować wiele zamieszania. Warto więc skrócić tę procedurę. Jednym z lepszych sposobów jest kolejkowanie połączeń. To mechanizm, który powinien mieć każdy zaawansowany system typu software contact center. W dużym skrócie mechanizm polega na tym, że połączenie jest automatycznie przekierowywane do kompetentnych działów lub osób, które są w stanie szybko udzielić wyczerpujących informacji na zadany temat. Tym samym można bardzo szybko rozwiązać problem, a tym samym ilość sprawa załatwianych „od ręki” znacznie się zmniejsza. W jednym czasie można obsłużyć więcej zapytań, co przekłada się na zadowolenie klientów i postrzeganie prze nich marki. To bardzo ważne, bo dobra obsługa to skuteczny sposób na zdobycie lojalnych klientów, którzy za jakiś czas ponownie wrócą w dane miejsce.

Szybkie załatwienie problemu

Poza tym, oprogramowanie typu software contact center pozwala także na szybkie załatwienie danego tematu. Konsultanci mogą bowiem na szybko zapoznać się ze wszystkimi wcześniejszymi ustaleniami na podstawie notek zostawionych przez innych konsultantów. Poza tym, maja do dyspozycji gotowy skrypt rozmów, dzięki któremu są w stanie szybko udziec informacji na zadany temat.

PODOBNE WPISY
—————————-
http://www.ofeminin.pl/forum/f43/__f114_p2_f43-Promocja-firmy.html
http://metal-system.biz.pl/trwa-pozycjonowanie-stron
http://www.bankier.pl/forum/temat_re-thulium-w-oktawave-czyli-wirtualne-call-center,19830911.html
http://www.owulacja.pl/forum/viewtopic.php?f=18&t=2055&p=39773#p39773
http://focuscontactcentre.com/michal-misiak-rozwiazania-chmurze-cyfrowej-zwiekszaja-satysfakcje-uzytkownikow

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s