W czym pomaga system rejestracji zgłoszeń?
System rejestracji zgłoszeń to bardzo przydatne narzędzie w działach contact center. Dzięki niemu można pozwolić sobie na swobodne zarządzania informacjami, a także płynnie obsługiwać i rejestrować zgłoszenia klientów. Dowiedz się, w czym program może pomóc.

Spersonalizowany kontakt

Przede wszystkim system rejestracji zgłoszeń ułatwia spersonalizowany kontakt. Dzięki temu będzie można znacznie łatwiej nawiązać wspólny język z klientem, co z pewnością przełoży się na jego decyzje zakupowe. To bardzo ważne , bo to bardzo prosty sposób na podniesienie współczynnika konwersji. Jeśli klient nabierze zaufania do konsultantów, znacznie łatwiej będzie mu zdecydować się na pozytywne zakończenie transakcji. To bardzo duża pomoc. Agent ma bowiem dostęp do historii transakcji, może zapoznać się z notatkami pozostawionymi przez innych konsultantów, a to już bezpośrednio przełoży się na to, że będzie mu w stanie przygotować optymalną ofertę. To może bardzo pomóc. Warto więc zwrócić na to uwagę. Z całą pewnością wspólny system rejestracji zgłoszeń ułatwia swobodny przepływ informacji, a do tego pozwala załatwić wiele różnych spraw znacznie szybciej.

Krótszy czas oczekiwania na linii

System rejestracji zgłoszeńto także krótszy czas oczekiwania na linii, bo połączenie jest automatycznie przekierowywane do konsultanta, który zna się an rzeczy i jest w stanie udzielić wyczerpujących informacji na zadany temat. Większość programów wykorzystywanych w działach contact center ma możliwość zarządzania zgłoszeniami i przypisywania poszczególnych rekordów do pracowników lub też całych działów. W ten sposób dany temat jest znacznie szybciej rozwiązany. To wpływa na wiele rzeczy.
Edytowanie rekordu przez pracowników
Bardzo ważną funkcją jest możliwość edytowania poszczególnych rekordów przez konsultantów. Dzięki temu są oni w stanie wszystko sprawnie ogarnąć dany temat i szybko załatwić wiele spraw, np. zmienić dane adresowe, jeśli jest taka potrzeba. Poza tym mogą nadać danemu rekordowi priorytet, by inni dany problem został jak najszybciej rozwiązany. To jest bardzo pomocne.

Kontakt różnymi kanałami

Dużą zaletą systemu rejestracji zgłoszeń jest możliwość kontaktu różnymi kanałami. Dzięki temu można swobodnie przechodzić od rozmowy telefonicznej przez czat. To klient decyduje, jaki sposób komunikacji jest dla niego optymalny i trzeba mu to umożliwić. Co ważne, takie oczekiwanie jest jak najbardziej uprawnione, ale trzeba mieć do tego odpowiednie narzędzie.

PODOBNE WPISY
—————————-
http://budowanie-na-wymiar.bloog.pl/id,354884084,title,Fanpage-dla-firm-prowadzony-przez-profesjonalistow,index.html
http://focuscontactcentre.com/systemy-obslugi-klienta-pomoga-rozwijaniu-contact-center-firmie
http://nppa10.org/czego-biznesie-przydaja-sie-kampanie-facebook
http://www.forum.pieniadz.pl/wiad123213.html#123213
http://focuscontactcentre.eu/monitoring-call-center-pomoze-ci-zwiekszyc-efektywnosc-pracownikow

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s