Czy oprogramowanie dla hoteli ułatwia proces rezerwacji?
Zdobywanie klienta i przekonywanie go do naszego hotelu odbywa się już na etapie rezerwacji. Przeczytaj ten artykuł i zobacz, czy oprogramowanie dla hoteli ułatwia ten proces i czy warto na niego postawić.

System rezerwacji musi działać bez żadnych problemów

Wiele jest w naszym życiu okoliczności, kiedy korzystamy z usług hotelowych. Jeżeli pracujemy w firmie, która wysyła swoich pracowników w delegacje: polskiej lub zagraniczne, często mamy okazję nocować w hotelach. W hotelach organizowane są również specjalne konferencje. Odbywa się to w salach konferencyjnych. Wiele hoteli ma specjalnie przystosowane pomieszczenia na takie cele. Doskonale zdajemy sobie sprawę, jak bardzo ważne jest aby system rezerwacji w hotelu działał bez zarzutu. Właściciel firmy pewnie z najczarniejszych snach nie wyobraża sobie sytuacji, że przyjeżdżamy na miejsce i nagle okazuje się, że wcześniej zarezerwowane miejsce w hotelu po prostu przepadły i nagle nie mamy gdzie spać i gdzie urządzić konferencji. Dlatego oprogramowanie dla hoteli musi działać bez zarzutu. Oczywiście jeżeli dzwonimy do danego hotelu, wiele zależy od tego czy recepcjonistka poprawnie przyjmie naszą rezerwację. Jednak obecnie wiele hoteli pozwala na dokonywanie rezerwacji przez internet – wtedy właśnie bezawaryjność oprogramowania hotelowego jest bezcenna. Obojętnie czy rzecz dotyczy małego rodzinnego hotelu czy też ogromnego kompleksu hotelowego – jeżeli nasza rezerwacja przepadnie będziemy bardzo niezadowoleni.

Jakie cechy powinien mieć dobry system hotelowy?

Trudno nam nawet wyobrazić sobie sytuację, że odkładamy pieniądze na nasz urlop przez cały rok, rezerwujemy miejsca w hotelu, a później okazuje się że przez awarię oprogramowania hotelowego zostajemy z niczym. Dlatego jeżeli mielibyśmy wskazać jedną jedyną cechę, jaką powinno charakteryzować się oprogramowanie dla hoteli, bez wahania wskazujemy na bezawaryjność. Są takie rzeczy w każdym biznesie na których nie możemy oszczędzać, ponieważ chytry podwójnie traci. W przypadku hotelu oczywiście nie powinno oszczędzać się na personelu: na kompetencjach i uprzejmości recepcjonistów, pań sprzątających, ale nie możemy oszczędzać także na oprogramowaniu, ponieważ kluczem do sukcesu każdego hotelu są zadowoleni goście. A kiedy goście będą zadowoleni z pobytu? Kiedy wszystko z ich rezerwacją będzie w porządku.

PODOBNE WPISY
—————————-

http://odkupimy-centrale.pl/skrypt-rozmowy-call-center-warto-nagrywac-rozmowy-telefoniczne
http://40-tygodni.pl/pozycjonowanie-stron-konieczne
http://forumomarketingu.pl/topics22/samodzielna-windykacja-vt2012.htm#9864
http://40-tygodni.pl/pozycjonowanie-stron-konieczne

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s